Veronica Wiberg

Hehe

Kategori: Allmänt

Tja! Inte orkat uppdatera bloggen sen jag kom hem eftersom jag var och är forfarande trött haha! Även att vi kom hem till Jönköping i lördags. Fast har typ inte varit hemma så mkt så aa :)

Ledig från skola idag så försökte gå igenom alla Prag bilder men gav upp för det var några hundra....

Dag 4

Kategori: FotoSkolan

Idag så åkte vi med ett coolt tåg (tåget fick mig att tänka på Harry Potter tåget ) till en stad som heter Kutná Hora och gick på benkyrkan.

Jag blev lite besviken på den kyrkan eftersom jag trodde det skulle vara mycket större och mer skället.

Och när vi kom tillbaka till Prag så försökte jag bli av med mina tjeckiska pengar genom att shoppa lite ;)

Btw! Ska bli så himla skönt att vi åker imon!

Dag 2

Kategori: FotoSkolan

Då var dag nr 2 av klarad i Prag!

Idag så har vi fått gå på ett museum ( som inte var världens roligaste). Efter det så gick jag, Mickan och Rebecca till gallerian och shoppade lite.

Och senare på dagen gick vi tre på lite äventyr med kameran i Prag.

Bilderna från resan fixar jag när jag kommer hem för just nu skriver jag från mobilen :)

Prag

Kategori: FotoSkolan

Är i Prag nu. Resan var ju sådär!
Bussen var inte det skönaste att sova och sitta i under ca 19 h! Och sen båten från Danmark till Tyskland var det som en bastu.

Och under dagen så har vi i klassen varit på äventyr i staden och i eftermiddags så var jag och några till på upptäcks färd i varohusrt. Det var skit stort! Ca 200 affärer! :3

På bussen

Kategori: Allmänt

Sitter på bussen nu, segt som bara den -,- denna resan kommer ta tid! Vi började liksom åka vid 2 och det känns som vi inte ens har kommit till Skåne!

Men vi ska iallafall komma fram till Prag imon :)

Happy

Kategori: Foto

Han gör mig så lycklig :D

valet

10 dagar kvar till valet. Ska bli så himla gött när det är över för det enda men ser och hör är nästan bara om valet!

och i skolan så skulle vi fotografera lite om hur man ser att det är val.

Badhus

2/9-14

Kategori: Mat osv

Har haft en dag på stan och A6 med Amanda och Emilie. Shoppat lite, åt på chili thai och fikat . Riktigt mysigt :D