Veronica Wiberg

26/4-10

Kategori:

Igår efter skolan var jag med ingrid och paulina vi gick till kinnarps arena  och där skulle hv skriva autografer :D
HAHA när vi kom dit var det ca 13 personer. Sen efter typ 1timma så var det as många xD och när vi väntade i kön så framför oss var det (tror jag) 3st killar som var typ 10år. jag fick seriösa damp på dom >_< dom sa att
jag va cp, efterbliven osv... och så tog dom min sko och kastade iväg den >_< HAHAHA sen såg dom en bild på tom kaulitz på min mobil dom bara "kolla henne kille " WTF xD HAHAHAHA xD och dom 3 första hv spelarna va trevliga dom bara "hej hur mår du" HAHAHA trevligt eller va? xD HAHAOch när jag kom till stefan liv så frågade jag om han kunde skriva sin autograf på min ena sko han bara "själv klart kan jag det" HAHAmen när jag kom till Mattias Tedenby, så han som satt jämte han bara skrattade åt mej när jag frågade xD Sen frågande jag också Pasi Puistola.



 han bara "ska jag kolla in i kameran när du ta ett kort?"






 Stefan och min sko xD ;P
HAHA han bara "hello how are you?" x)
 



 min snygga sko x)
 Ingrid och Paulina :) (Y)




Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Hahah, fan vilken bild xD

    Lance (han som sa "Hello how are you?" gissade också namn ;)

    2010-04-27 | 21:16:40

Kommentera inlägget här: