Veronica Wiberg

....

Kategori: Konsert / Live

Igår var jag med Kajsa, Sanna och syrran på stan, vi väntade på att kl skulle bli 17:00 höhö xD. Och när den började bli det gick vi mot vätterfesten och så väntade vi på Paulina. och vi väntade på att sean banan skulle komma :P HAHAHA han skulle komma typ vid 17.00 men han kom vid halv 7 xD HAHAHA och han sjöng bara en låt sen gick han av scenen då gick alla. Så då gick vi (jag, Paulina, Kajsa, Sanna (med hon hängde inte med oss till stan))ner till mcdonalds..höhö sen gick vi tillbaka xD höhö...men de var typ inga bra som skulle vara på scenen x) haha så vi gick hem xD Och idag blir det A6 med kajsa och sen Vätterfesten med syrran och Kajsa ;)
Mamma har lockat mitt hår och hon typ brände mig med locktången på axeln :S

 Sean Banan


 Jill Svensson från Talang och Sessions

Kommentarer

  • paulina säger:

    va sessions där?:O :D va dom bra? jag ska typ kanske dansa med dom på lördag;D

    2010-09-07 | 19:37:36
    Bloggadress: http://pawo.bloggplatsen.se
  • paulina säger:

    fast det kan hända att vi tänker på olika Sessions, lr jag vet inte xP

    2010-09-07 | 19:40:32
    Bloggadress: http://pawo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: