Veronica Wiberg

17/12-10

Kategori: Allmänt

Tycker de har varit ganskad lyckad dag. Inte för att de har hänt så jätte mycket, men ändå har jag gjort massa saker. Men saker som inte är så viktiga. Efter skolan åkte jag upp till mammas jobb.Haha en på mammas jobb tycker jag är smart :J Så nu vet ni det!!! JAG KAN OCKSÅ VARA SMART! Och när hon slutade åkte vi till A6 och handlade lite julklappar. Hade ganska trevligt med mamma på A6 :).   Vi fikade och sen bjöd hon på mat ;) . Sen köpte hon lite saker till mig ;) Som jag inte ska få i julklapp ;P . De ni ;)
Och nu under kvällen har jag varit på bio med min kära lilla syster :)<3 Vi såg Tron Legacy. Jag tyckte den var ganska okej. Men min syster somnade nästan efter en timma :O Men dum stora syster som jag är väker jag henne 8) Men hehe jag hade inte tvingat med henne på den om jag visste att den skulle sluta 23:30 ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: