Veronica Wiberg

Bra start på veckan ;)

Kategori: Allmänt

Vilken jävla dag de har varit!Hela min morgon har varit konstig och jobbig.. Vaknade (som tur var!) duschade men tror ni inte vattnet var iskallt då...Hade tur plattången var inte sönder. Skulle seriös inte förvåna mig om den var de... xD Och min snälla pappa skulle köra mig till skolan. MEN tror ni inte att de är en jävla lastbil som står bakom vår bil och lastar på massa saker och vill inte flytta på sig...Och min snälla mamma säger att jag får pengar till bussen. Men när jag går till busshållplatsen ser jag en buss åka men asså typ alla bussar åker där jag bor så jag orkar inte springa men när jag kommer fram ser jag att nästa buss kommer om 10 hela minuter! Så jag gick >.< och när jag kommer till skolan så kom jag på att jag glömde nycklarna hemma >.< SÅ LYCKAT :D
Bra start på veckan ;)
Skoldagen var bara så lam..

Efter skolan var jag så duktig och pluggade och städat mitt rum ;P
Funderar på att ta ner några tokio hotel planscher från väggen...Om jag nu orkar...Men några ska vara kvar ;P

Igår hade jag och Ingrid lite flumm på msn så vi gjorde en bild och jag kan inte ladda upp den på facebook så jag laddar upp den här XD



Haha den är fail, de vet jag XxD asså kolla lava lampan x) FAIL XD
HAHA men de är ändå bäst xP

Kommentarer

  • INGRRRIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDDDDDD! säger:

    den är så awesome ju :D

    2010-12-06 | 19:32:37

Kommentera inlägget här: