Veronica Wiberg

Frågor

Kategori: Allmänt

Har lite tråkigt just nu så jag svara på några frågor jag har hittat bara för att tiden ska gå ;)

Hur bor du: Jag bor i Jönköping
Brukar du komma i tid: Ja ibland
Hur lång är du: ca 155 cm. ^^
Kan du laga mat: Ja men jag kan inte lova att det blir bra ;) men det går att äta =)
Vad jobbar du med/pluggar du: Media på Per Brahe
Vad har du på dig just nu: Underkläder, linne, t-shert och jeans leggings
Har du någon fobi: Ja det har jag. Typ som höjder och spindlar...
Hade du en bra kväll igår: Ja jag var på bio med min syster :)
 Vilket är ditt senaste inköp: julklappar
Din favoritdryck på morgonen: oboy x) men det är bara ibland jag dricker. Om jag inte ta det tar jag mjölk eller inget :P
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min morbror
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: Tomte sak av porslin. Kan säga att mamma inte blev så glad...
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Varm chokla!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt:Någon gång under den här veckan
Saknar du någon just nu: Klart jag gör de ;)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ehm..jag vet inte...
Någon jag stör mig på: Folk som ljuger..säger saker som dom inte menar
Intressen: Lyssna på musik och vara med kompisar osv
senaste person du kramade: Min hund
Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: cola
Vill du ha barn: .Ja kanske
Längtar du till din nästa födelsedag: klart jag gör!! den kommer äga!!
Har rakat dina ben någon gång:
Är du sugen på något nu: Nix
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: ehm...
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: Nej
Röstade du i det senaste valet: Nej man får inte rösta när man är 16 >.<
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ärligt så nej det är jag inte!! Känns som ibland att alla ljuger för mig! när jag äntligen säger hur jag mår så vet man inte vilka som finns där.....
Vilken låt lyssnade du senast på: The Used med låten: Blood on my hands
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Det finns mycket som jag tycker är äckligt..
Har du pengar på mobilen: Ja men jag tror inte de är så mycket kvar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: