Veronica Wiberg

Bilder

Kategori: Allmänt

Skulle hitta en bra bild till ett arbete till skolan.Men jag hittade massa andra roliga bilder 8)
hehe saknar alla galna saker jag har gjort med sanna,ingrid, paulina, emelie och frida xD
gud man får inte glömma EKO händelsen i 7an xD HAHAHA
En (säger inte vem de va) gjorde så det började brinna.


Bilder från 7:an (2007 - 2008)
 haha gick till en lite butik varje dag typ och köpte godis HAHA xD

 yeay :D
 haha någon friluftsdag som vi hade xD

8an (2008-2009)
 när vi skulle ha skoljoggen
 Hade jobbar med franska revolutionen och vi fick lite mkt energi så vi gick ut och hade löv krig 8)
 
 när vi var i dalarna xD hehe vi hade seriöst psykiska grannar där xD tjejen åt en vattenpisol på morgonen när vi åkte iväg och när vi kom tillbaka på kvällen var det bara 1/3 kvar av den :O

9:an (2009- 2010)
 Stockholm i 9an. HAHAHA många minnen ifrån den resan xD men de som var roligast var nog när sanna sprang (jag skojar inte) efter någon kändis som vi såg xD HAHAHAHAHA xD han som hon sprang efter belv livrädd typ xD haha
 



 Jag och syrran när vi var i tyskland förra sommaren

 jag, paulina och Ingrid gick genom en kyrkogård en gång efter skolan och så ser vi massa vattenspridare som är på och vi börjar skoja om att man kan få en gratis dusch och att det kanske startar när vi går där. och helt plötsligt så går dom igång som var vid oss och vi DOG av garv och jag kunde inte gå xD så jag sätter mig på marken och dör av skratt xD och dom andra gör samma sak som jag xD och så var det folk runt om kring som såg de. haha  xD

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    hahahahhahahaha xD

    2010-10-23 | 22:07:42

Kommentera inlägget här: