Veronica Wiberg

17/4-11

Kategori: Foto

Har varit jättefint väder så har varit ute nästan hela dagen och tagit lite bilder. Vi åkte till ett ställe där det var fult av paddor och blodiglar. Och jag kommer ihåg att jag har varit där två gång innan.
Och sist jag var där var de med pappa, mamma och syrran. Och jag tänkte inte på dom äckliga blodiglarna så jag på 10år ta ner mina fingrar i vattnet där dom är..Och pappa bara "TA UPP HANDEN DET FINNS BLODIGLAR, DOM SUGER SIG FAST OCH DRICKER BLOD" HAHAHAHAHAHA var bara tvungen att skriva de x) onödigt jag vet ;D

Och något kul som hände:
var en padda som jag tog kort på. Och paddan var nära en brant backe och när jag hade tagit bild på den skriker jag " PAAAAAAAAAAAAADDA" till den och den blev så rädd och ramlade ner och på vägen ner gjorde den massa kullerbyttor XD Fan vad kul de va!!

 Det var den paddan som blev rädd  Bellas nya kompis?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: