Veronica Wiberg

9/4-11

Kategori: Konsert / Live

Har haft en awesome lördag :3
Har varit med Paulina och vi kollade på Eric Saade, han var på A6 (Jag är väl inget stor fans av han men han är ganska bra :) )
De bästa var nog när jag och Paulina hittade min syrra och hennes kompisar där bland allt folk. så vi stog nästa bakom dom och jag messade syrran "Jävla mupp ;O :( " och då ser jag henne kolla på mobilen och bara *WTF* och sen så drev vi med dom tex "jag ser dig" osv men dom var ju så blinda och såg inte oss -.-
Tog 20min för dom att se oss att vi stog bakom dom XD
Efter han hade sjungit några låtar kunde man få autograf av han. Fan vad alla människor där fick damp :O Paulina ville ha så jag väntade lite i kön med henne. Men jag kan inte kalla de en kö -.-
folket knuffades, trampade på mina fötter och nästan gjorde så jag ramlade sen fick jag nog så jag gick...men nädå det gick inte att komma ut inte -.- 
En tant i kön var en jävla bitch :O hon var knäpp -.- hon sa till någon när jag skulle ut från kön
"nu blir det mer plats"
ehm?? ursäkta mig!? så stor är jag fan inte D:



 

Inte den bästa kvaliteten på bilderna...för jag tog de med mobilen ^^ hehe orkade inte ta med mig kameran xDD






Och sen finns de en till video men den laddar jag upp sen när Youtube har slutat dampa ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: