Veronica Wiberg

Har tråkigt

Kategori: Allmänt



Har svarat på 100 frågor..Och nej jag har inte tråkigt *host* :P


1. Hur gammal är du om fem år?
22

2. Vem har du tillbringat minst två timmar med idag?
Syrran och pappa

3. Hur lång är du?
155cm kort eller vad?!

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Letters to Juliet

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"okej :D aa det tycker jag med :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta men vem vet hur det är om 6månader ;D

10. När såg du senast din mamma?
För ca 1sek

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå/Grön

12. När vaknade du i dag?
jag vaknade många gånger..första gången var vid 8 sen vid 10 sen gick jag upp -.-

13. Vilken är din favoritjulsång?
Brukar inte lyssna på julmusik XD

14. Vilken är din favoritplats?
Har typ ingen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Den platsen är hemlig

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag vet inte :S men jag lovar att jag inte är i jönköping ;D skulle tro att man hittar mig i göteborg eller stockholm eller kanske i usa eller tyskland xD haha

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min lillasyster gjorde en rolig sak innan utan att tänka efter vad hon gjorde XD

19. Hur stor är din säng?
Jag vet inte men den är jävligt bred för mig x)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
båda ;D

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
pyjamas

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Jönköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

26. Är du social?
Alltid

27. Vilken är din favoritglass?
hm..vet inte

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vet inte

29. Tycker du om kinamat?
Ja

30. Tycker du om kaffe?
FYFAN!

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk eller inget

32. Sover du på någon särskild sida?
de är olika

33. Kan du spela poker?
Nja

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja

35. Är du en beroendemänniska?
Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja

37. Vill du ha barn?
Ja det tror jag

38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Olika saker

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
The Vampire Diaries, 99 saker man måste göra innan man dör,  The Simpsons.

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Alla mina kompisar är galna och roliga!

46. Sover du med gosedjur?
Jag har två gosedjur vid sängen men jag sover inte med dom XD

47. Vad har du för ringsignal?
Black Veil Brides - Knives and pens

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En bok

50. Flirtar du mycket?
hehe ^^

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Hur ska jag har fått de när jag inte har ett körkort? :O

53. Vilken var den senaste boken du läste?
14 År till salu

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"fan jag hatar de här" och sen massa annat ni inte behöver veta..

59. När var du i kyrkan senast?
ojoj jag vet inte :O var väl när jag slutade 9an?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
jadu..var rebecca och brita

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte.. har någon gjort något speciellt för mig?! :O
inte vad jag kommer på...

63. Vad lyssnar du på just nu?
Någon låt med Black Veil Brides  

64. Har du varit med i tidningen?
Ja flera gånger

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Fisk XD

66. Vem såg dig naken senast?
öö? vet inte

67. Vad är det för färg på din tandborste?
mörk rosa :D

68. Hur imponerar man på dig?
Vara sig själv och rolig ;D

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ringer inte men jag kanske smsar :P fast du brukar de vara typ "hej vad gör du?" eftersom jag inte gillar att prata hur jag mår när jag mår jävligt dåligt, för då kan jag inte sluta tänka på hur mycket jag hatar mitt liv

70. Har du någon piercing?
JA 8) vill ha en till ^^) och ska fia den till hösten 8D

71. Din största vinst?
En 1 kg stor Marabou på Liseberg

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bilddagboken, Youtube, Facebook, olika bloggar

74. Är du fåfäng?
Nej

75. Ångrar du någonting du gjort?
Ja både bra och dåliga saker

76. Hur gammal är din pappa?
48 år

77. Vilket är ditt drömjobb?
Något med media

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till Tyskland eller USA

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Underlat, nymfparakit, fiskar, marsvin, hund, vandrande pinne och hoppande böner (HAHA om man nu kan kalla dom för djur)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Jag vill gå ner NÅGRA kilo
2. Jag hatar att sova när min dörr är stäng
3. Jag är blyg av mig

81. Svär du ofta?
Ja förfan

82. Sverige när det är som bäst?
Under sommaren

83. Kan du åka slalom?
Har aldrig gjort det, men jag tror inte jag kan det...

84. Vad har du ätit i dag?
Två mackor

85. Vad har du för utbildning?
Grundskola, första året på media

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina smal ben, händer och min ögon färg =)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Allt annat

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag är snäll, rolig 8) haha

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Blir lätt förbannad, svartsjuk eller ledsen

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Hitler sen vet jag inte XD

91. Saknar du något?
Ja en sak..vad de är säger jag inte :(

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja

93. Vad gör dig ledsen?
Allt möjligt kan göra mig ledsen

94. Vad gör dig glad?
Mina kompisar :D

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
De är helg nu..imorgon ska jag vara med kajsa, nästa helg ska jag åka till min mosters sommarstuga på landet

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Hahaha det är mycket!

98. Vad har du för laster?
WHAT?! o_O

99. Vem är din förebild?
Har aldrig tänk på de.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Kolla på film ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: