Veronica Wiberg

Helgen

Kategori: Foto

Har nyligen kommit hem från min moster. Har varit en härlig helg! I fredags så åkte vi för det mesta bil. När vi kom fram så åt vi lite och sen gick jag och syrran ut i skogen. Och jag och syrran fick dela säng... Det gick inte så bra kan jag säga (så vi fick en till säng till gäststugan).

Och i lördags så vaknade jag klockan 5 å morgonen! Bara för det var så varmt... Och jag är ju som jag är så jag gick upp och gick till en väg där man kan ha täckning på mobilen för jag hade fått några sms ;D så jag svarade en person sen gick jag tillbaka. Sen så jobbade jag hela dagen. Vi sågade ner 3 träd och så eldade vi massa ris. Jäklar vilken brasa det blev. Efter vi hade jobbat så hittade jag och vickan ett par cyklar. Så vi fixade lite med dom och gick ut och cyklade. Nästan halv vägs till Melleru. Duktigt va? ;) haha

Och idag har jag, syrran och mormor gått på tipspromenad i skogen :)
Sen har de väl inte hänt så mycket mer än att vi har åkt bil.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: