Veronica Wiberg

Nämen 8)

Kategori: Mp1B

Lam skoldag, men det är det alltid. Sen fick jag ett sms av någon i skolan som sa komma och göra något med ett val till 2an.. och mickan bara "de är nog bara för du inte fick rörligbild" och asså de var med skämt..
Men de var fan de D: så jag fick ta filmkunskap....Hoppas de är kul! :S
"Efter" skolan var jag lite med Sanna,Amanda och Jossan :) Och ehm.. den här veckan kommer bli nice 8)

Imorgon: Börjar 11 slutar 13
Torsdag: Börjar halv 12
Fredag: Bara lama lektioner XD
Lördag: Träffa paulina och kanske ingrid. gå på a6 och se Eric Saade (A) hehe
Söndag: Vet jag inte..

Och de är snart påsklov :O Yeah! 8D
Hm..på tal om de så måste jag ringa min moster och prata om hur jag, paulina och ingrid ska hitta till ett ställe i Göteborg vi ska till på påsklovet....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: