Veronica Wiberg

Dyka bland hajar?

Kategori: Allmänt

Tycker rubriken säger allt vad detta inlägget kommer handla om!

Jag skulle gärna vilja dyka bland hajar
. varför? Dom är så jäkla coola, stora, farliga (lol) och fina ( hehe ). Har alltid tyckt att hajar är coola. Och tänk vad coolt det skulle vara och åka ut och dyka ( fast i en sådan bur som man kan göra, vill nog inte simma bland dom, skulle bara vara sjukt läskigt) bland dom och ta egna bilder! Är ju mycket coolare att ha egna bilder på en haj än alla dessa bilder som finns på google!
Så dyka bland hajar är något jag skulle vilja göra innan jag dör ^^) Men det finns ju risker också haha men virre tar risken!

Är inte det här coolt! dom ser inte sååå farliga ut :O dom gör ju inget heller mer än att bara simmar!







 
Bilderna hittade jag på google ^^

Så... Är det någon mer än jag som vill dyka med hajar!? :D ^^)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: