Veronica Wiberg

Sammanfattning om 2011

Kategori: Allmänt

Ditt 2011 - Sammanfattning


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Nej, jag är dåligt på sådant xD
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej
5.Vilka länder besökte du?
- Inget :(
.6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
- Ja det är klart! åka till london, ha mer pengar och gå på mer konserter! ^^
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
-  Oj :O ehm dålig på att komma ihåg vilka dagar det var men.. när jag åkte till Liseberg med Ingrid och sen med Mickan, Alma och Fanny. När jag såg Jedward med Amanda den 17/9 och när jag och Paulina och Ingrid åkte till Göteborg! :D Och den 12/12 och den 16/12 (lol) x) 
8. Vad var din största framgång 2011?
- Att jag inte är så blyg som jag var innan, tar liiiite mer plats typ...
9. Största misstaget?
- jadu...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Beror väl på hur man ser det...   
11. Bästa köpet?
-  Allt :J
12. Vad spenderade du mest pengar på?
-  Blandat
- 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Jag vet inte :O men skulle tro att det är någon låt med 1D x) 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- sämre... 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Jadu...varit gladare?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-  deppa typ
18. Hur tillbringar du julen?
- Hos min moster med mamma,pappa, syrran, hunder och morbror :)
19. Blev du kär i år?
- Nej 
20. Favoritprogram på TV?
- Vet inte
21. Bästa boken du läste i år?
- LÄser inte så mycket ^^ 
22. Största musikaliska upptäckten?
-  1D, Cody Simpson, Jedward
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Nja 
25. Något du önskade dig men inte fick?
- ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Gick till skolan... Som en vanlig dag typ... Sen på kvällen var jag på bio :J  
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- OH JA! Finns massa saker. tex.. Att inte vara med den personen som får mig att må dåligt?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Lol jag är mig själv -.-
29. Vad fick dig att må bra?
- Några vänner och musik
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- HAHAHAHA!
32. De bästa nya människorna du träffade?
-hmm.... :K 
33. Har du legat på sjukhuset?
- Nej och det är jag glad för :D
34 .Hur ska du fira nyår?
-  Hos Amanda med några vänner :)
35. har du varit lycklig detta året?
-  ..... Skojar du?!
36. det bästa med hela 2011?
- Min vänner
37. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?
-  Ja det kommer det bli! Kommer hända så sjukt mycket!

Kommentarer

  • Middy säger:

    det kmr bli awesomeeeee :D

    2011-12-30 | 20:49:05

Kommentera inlägget här: