Veronica Wiberg

19/2.11

Kategori: Foto

Skulle plugga lite idag men kom på andra saker man kan göra. Som är mycket roligare xD
Så jag gick ut och tog lite bilder :)
och när vi åkte vid en skogsväg såg jag två älgar och jag ville ta en bild på den..Men min pappa trodde inte på mig :O HAHA men när jag visade bilderna på han blev han tyst ;)

Ikväll blir det kanske att vara med Karro :D Om de inte blir det så blir det att kolla på film. För jag tänker INTE kolla på melodifestivalen..tycker de är ganska fail -.- Nästan alla suger XD

 Vickan, pappa och Bella :)
 Vickan :)
 Bella och pappa :P
 Pappa :P
 Jag, Bella och Vickan :)
 Jag, Bella och Vickan :)
 Godis! 8)
 Bella
 Älgarna..Bilden är inte så bra men man ser dom lite




Kommentarer

  • Annie säger:

    på engelska heter den : Arthur 3 the war of the two worlds

    2011-02-22 | 11:13:53
    Bloggadress: http://aaanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: