Veronica Wiberg

17/3-11

Kategori: Allmänt

Tiden har gått extremt segt idag.
Jag tror fan jag har sömnproblem! :O För dom senaste månaden har jag nästan inte sovit mer än ca 5h.. vaknar alltid vid 02.00 och är vaken till 4/ halv 5... De är jättejobbigt!
Men de var inte de jag skulle skriva om....

Idrotten var lam..som alltid ;) hade pingis. Jag, Amanda, Camilla och Sanna körde med två pingisbord och en tennisboll. Så lamt men kul :)
Efter skolan sprang jag runt rocksjön...Något måste vara fel när jag gör de 3 gånger på ca en vecka...



Och imorgon ska jag och mamma till a6 och köpa födelsedagspresenter till syrran som blir 15 på måndag ;)

Tycker att tiden går jättefort... För det är bara 84 dagar kvar till sommarlovet och 270 dagar kvar till jag blir 18 år 8) DE ÄR FRIHET!!!!


 
Jag och syrran. Sommaren 2010 i Helsingborg ;)
LOL hon är längre än mig D: De är inte okej :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: