Veronica Wiberg

12/5-11

Kategori: Allmänt

Vaknade av att min snälla hund satt och skällde utan för min dörr vid 08.30. Och det var bara jag som var hemma och den där hunden var så smart och visste att jag var hemma.. Det var typ ingen skoldag det var att gå till skolan för att prata med läraren tillsammans med dom man jobbar med i gruppen..
Och ni ska bara veta hur tråkigt jag hade fram till halv 3.
Eftersom jag hittade mitt bibblakort igår så gick jag till bibblan och lånade en jättebra bok. (Jag brukar inte läsa böcker)

jag och dom andra i min grupp satt i skolan till halv 6 och fixade filmen som vi ska visa imorgon. Och när vi gick där ifrån var det inga lärare eller något och så hade dom låst dörren..


Och någon som är bra att veta är att det är bara 7 månader kvar tills jag är 18!!!! DET ÄR F*N SNART JU!!! 8D




Boken jag lånade :)

Rivaler av Anna Godbersen

Kommentarer

  • crille säger:

    är 18 redan (a)grattis i förskott iaf :D

    2011-05-15 | 21:21:54
  • crille säger:

    är 18 redan (a) grattis i förskott iaf

    2011-05-15 | 21:31:22

Kommentera inlägget här: