Veronica Wiberg

25/5-11

Kategori: Musik

Snart är det sommarlov! Längtar som bara den!!
Igår fick jag veta vad jag fick på fotoprovet , fick VG om jag hade 5 poäng till skulle jag få MVG. Ganska nöjd med det ^^
Och idag så gick jag till skolan för att skriva ett matte prov som tog ca 20min och läraren sa att det ser ut som jag har alla rätt, ganska glad över det också. (Fast det var bara G frågor men ändå!)
Haha innan hade jag bara G- eller bara G nu i har jag blivit bättre :O Ahaha lol eller så är det jag som tar skolan lite mer seriöst än vad jag gjorde i 9an? x)

Något jag såg nu...Jag kan inte lyssna på Jedwars låt på Spotify :( Haha tur att youtube finns då :D<333

Och något som kan vara kul att veta är att jag åker till liseberg på lördag med min kompis och vi ska vara där hela dagen från dom öppnar tills dom stänger. Så vi tar sista bussen hem och då kommer vi vara hemma vid halv 2 på natten. Vi kommer vara helt döda på bussen haha





Jag gillar den låten :3




Och ja! Jag vet min blogg är dålig och tråkig! x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: