Veronica Wiberg

Jedward!

Kategori: Konsert / Live

Igår var jag i Stockholm med Amanda och såg Jedward. Det var sjukt awesome.
När vi kom till fryshuset så hörde vi folk skrek och var sjukt glada. Då hade jedward just gått förbi >_<
Om vi hade varit 1-2min tidigare hade vi nog fått deras autograf..
Jag köade i 5h x)

Konserten var AWESOME! vi kom tidigt till arenan så vi hade en ganska bra plats vid scenen men efter som det blev ett jäkla tryck när dom kom ut på scenen så knuffades jag ifrån amanda x)
Sen så fick jag deras vatten på mig ^^
(jag orkar inte skriva så mycket om det men det var fett kul!)

 mot stockolm 8)

 Fick nr på handen för att man ska kunna gå iväg osv ^^
 Gick på äventyr med Amanda. Letade efter en toa. Och någon sa att det fanns en toa vid en cafe´ men problemet var att det var stängt xD och jag tänkte väl inte så långt att det fanns inne i arenan xD så jag kom på att vi kan gå till globen xD Och när vi gick tillbaka till fryshuset trodde jag fan att vi inte skulle hitta tillbaka XD
 


 Innan konserten x)
 Le Kid var för band :P

 Jedward!! <3















Kommentarer


Kommentera inlägget här: