Veronica Wiberg

...

Kategori: Allmänt



Har man tråkigt så har man!

Vem är i rummet med dig: Vickan
Vem fick du sms av senast: Mickan
Vem tänker du på nu: Ingen... :K
Vem pratade du senast i telefon med: Vickan
Vems hus var du i senast: mitt?
Vad sa du senast: "HAHAHAHA denna filmen var ju rolig!"
Vem önskar du att du var med nu: Natalie Franz bra för att hon är så cool! :D
Vem är din favorit släktning: Vickan :P
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Många

WHERE?
Vart är din telefon
: Jämte mig :3
Vart är din mamma: vet inte :K
Vart är din pappa: köket
Vart sover du: I mitt rum?
Vart handlar du mest: Saker jag inte behöver....
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: BikBok
Vart åkte du senast med bil: Hem
Vart i ditt rum är du:Är inte i mitt rum...

WHAT?
Vad åt du senast
: har inte ätit något idag ehehhe...
Vad drack du senast: Vatten
Vad är de för färg på dina byxor: Svart
Vad är den närmaste saken som är blå: En bok
Vad gillar du mest med skolan: Mina vänner
Vad är din favorit färg: lila, svart
Vad är din favorit hemsida: twitter<3
Vad är ditt favorit sko-märke:
Vilken film såg du senast: Hop (LOL)
Vad hör du just nu: Matt Cardle - Starlight. Den låten är underbra *.*<3

WHY?
Varför går du i skolan
: Lära mig nya saker
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? För att vi ska få veta vad det är som händer i världen?
varför går du i någon sport: Gör jag inte

WHEN?
När är din födelsedag
: 12/12
När köpte du senast nya byxor: början av året tror jag
När var senaste gången du tände ett ljus: Vet inte
När var du senast i skolan: förra veckan
När träffade du din pappa: idag
När duschade du senast: idag

HAVE YOU EVER
Hånglat i mer än 3 minuter
: Kanske de ;)
Sovit i en annan säng: Ja.
Hånglat på en bio: :P
Hånglat i skogen: :P
Tyckt att din kusin är het: Nej
Sovit naken: :P
Kört över hastighets gränsen: nej
Målat om ditt rum: nej
Dansat framför en spegel: ja vem har inte gjort det? ;)
Fått hicka: ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit pengar ifrån en kompis: nej
Hoppat i en bil med folk du just träffat: nej
Varit i slagsmål: När jag var liten
Smugit ur ditt hus: HAha ja 
Haft känslor för någon som inte haft det för dej: ja..och det suger!
Hånglat med en främling: Nej
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: Ja.
Varit förälskad i en granne: Nej
Struntat i skolan för att göra något roligare: Kanske...
Sovit i en säng med någon av samma kön: Ja.
Sett någon dö: nej
Varit i ett plan: Nej men snart!! :O :D
Kysst en bild: HAhaha! x)
Sovit till 3: nej, jag kan inte sova länge... vaknar ALLTID tidigt... x)
Älskar eller saknar någon just nu: Saknar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: