Veronica Wiberg

Otur

Kategori: Allmänt

Det är inte min dag! Har bara otur idag!

 

* Vickan väckte mig genom att tända en jobbig lampa i mitt rum bara för att fråga när bussen går -.- (inte för att det hör till otur men ändå!)

 

* När jag ska gå till bussen för att åka till mamma, ser jag bussen ungefär 55m ifrån mig och det var bara att springa som en idiot till bussen -.- Men där hade jag lite tur ändå! Eftersom jag inte missade bussen ;) Men det var äckligt nära -.-

 

* Sen när vi bakade så rev jag en citron på ett rivjärn. Tror ni inte att jag ska riva upp tummen då?! -.-

 

 

* Och nu när jag skulle ladda datorn så väljer jag uttaget som finns bakom min spegel.. Och jag börjar desperat dra i sladden så datorn kan vara där jag vill ha den. Plötsligt ser jag min spegel falla men tänker "ingen fara, fåtöljen är i vägen så den klara sig nog..." SPEGELN GÅR AV PÅ MITTEN xD Så lyckades få 7 års olycka! DAMN IT:c

 

 

Jag som nyligen har " avtjänat " 7 års olycka... Men det är väl bara att gilla läget?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: