Veronica Wiberg

London resan del 1

Kategori: Foto

Resan till London var lika seg som hem resan. Var tvungen att gå till skolan för att göra Np provet. Och sen väntade jag bara på bussen, något som var väldigt segt. Och ännu segare blev det när bussen var 15min sen....
 
 Haha viktiga saker ;) 
 
 Jag blev lite utråkad när vi väntade på bussen som tar oss till flygplatsen...
 Världens tråkigaste och minsta flygplats jag har varit på. Fanns inget att göra eller att se! 
 Väntar på att gå på planet.
 
 De första 20min var dom hemskaste minuterna i mitt liv! Ville bara spy och mitt huvud sprängdes nästa >< 
 
Men dom som satt bakom oss hade väldigt roliga samtal..  jag vill lägga mig i deras samtalsämnen x)
 
  Det var så fint när man såg att det där :3 Iallafall när man kom till England!
 
 Min kära pappa hade sagt att det var mycket att gå i stansted airport. Fick man gå mycket? - Nä, man fick åka ett ascoolt tåg till passkontrolen xD 
 
Orkar inte ladda upp allt just nu så gör det i delar :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: