Veronica Wiberg

konstiga drömmar

Kategori: Allmänt

Kom på en sak..

 

Alltså dom senaste gångerna jag har haft en dröm som jag kommer ihåg har dom bara varit konstiga..

Tex som i natt! Jag drömde att jag och alla jag känner blev spettad av en enhörning! Hur hemskt är inte det?! Enhörningar brukar vara söta och inte göra något mer än att vara gulliga! 

Men den drömmen fick jag tack vare en stöd (men den var ändå bra) film  "cabin in the woods" där det var en enhörning som var badass!

 

Och för några veckor sen hade jag en annan konstig dröm. Där jag blev opererad och när doktorn sydde ihop allt så blev det inte så bra! haha alltså låter jättekonstigt. Han hade då bara sytt halva såret D: med en ståltråd! så jag fick gå med ett stort äckelsår! Ni ska bara veta hur mycket jag hatar operationer :( skulle aldrig vilja göra en x)

Har haft fobi för det sen min syster opererade sitt hjärta.. Så läskigt! 

Kommentarer

  • fanny säger:

    haha cabin in the woods är en väldigt konstig och störd film x)

    2013-01-06 | 01:35:20
    Bloggadress: http://fannynordst.blogg.se

Kommentera inlägget här: