Veronica Wiberg

Sammanfattning om 2012

Kategori: Allmänt

 
 
Mitt 2012 - Sammanfattning


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej
5.Vilka länder besökte du?
-
England
.6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
- Nej tror inte det
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
-  Det jag kommer på just nu är: 
 När jag och mickan fick ryck och skaffade en tattoo
 När jag såg Jedward 
 När klassen åkte till Smögen
 Nyår 
 London
 
 

8. Vad var din största framgång 2012?
- Vet inte...
9. Största misstaget?
- Har lyckas att inte göra några stora misstag i år ;) bra va?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Nej..
11. Bästa köpet?
-  Allt jag har köpt har varit bra :D
 Men tror att min tattoo ligger först bland det bäst ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
-  HAHa SKIT SAKER! xD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mina vänner såklart! 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
- Har inte tänkt på det
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- JAg har varit mer gladare ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Jadu...mer galna saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-  Tänka xD
18. Hur tillbringar du julen?
- Hos min morbror och hos mamma med mormor, syrran,mamma, moster och morbror
19. Blev du kär i år?
- nä
20. Favoritprogram på TV?
- Vampire Diares, Pretty Little Liars och Supernatural 
21. Bästa boken du läste i år?
- LÄser inte så mycket ^^ 
22. Största musikaliska upptäckten?
-  Austin Mahone, Conor Maynard, Olly Murs, Ed Sheeran, District 3, Little Mix och massa fler x)
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Nej
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Haha ja?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
- Gick till skolan och träffade kajsa sen var jag hemma och blev firad av pappa, farmor och  farfar.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Haha självklart finns de det! 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
- Virre stil haha 

29. Vad fick dig att må bra?
- Några vänner och musik som det alltid har varit 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- WTF?
32. De bästa nya människorna du träffade?
-hmm.... 
33. Har du legat på sjukhuset?
- Nej och det är jag glad för :D
34 .Hur ska/har du fira nyår?
-  Fest hos Mickan. 

35. har du varit lycklig detta året?
-  till och från.
36. det bästa med hela 2012?
- att det äntligen hände saker som gjorde så man kunde börja må bra igen
37. Tror du 2013 kommer bli bättre än 2012?
-  Ja det kommer det bli! Kommer hända så sjukt mycket!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Juste smögen hade jag nästan glömt! :O

    Svar: haha det hade jag nästa oxå gjort xD :O
    Veronica Wiberg

    2013-01-01 | 23:43:13
    Bloggadress: http://fannynordst.blogg.se
  • Fanny säger:

    Juste smögen hade jag nästan glömt! :O

    2013-01-01 | 23:43:13
    Bloggadress: http://fannynordst.blogg.se
  • Anonym säger:

    Gott Nytt År Veronica! Det kommer säkert att bli ett bra år för dej, lugn och ro och inte att förglömma studentexamen! Och sedan ta ställning till vad du ska göra i framtiden. Ha roligt och tänk inga negativa tankar. Tänk positivt och gör ditt bästa.
    Hälsningar från famor och farfar

    2013-01-02 | 11:34:53

Kommentera inlägget här: