Veronica Wiberg

2013

Kategori: Allmänt

Något som jag brukar göra när ett år är slut xD
 
Ditt 2013 - Sammanfattning


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Nej, jag är dåligt på sådant 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej
5.Vilka länder besökte du?
- Inget :(
.6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
- Finns det säkert men vet inte exakt vad ;)
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
-  8/5, då jag såg 1D, 14/6 då jag tog studenten 
8. Vad var din största framgång 2013?
- Att jag vågade göra mer galna saker
9. Största misstaget?
- jadu...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Nej  
11. Bästa köpet?
-  Allt jag köper är bäst!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
-  kläder och små skit 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, det finns massa saker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
- Svårt att säga men är väl alla låtar folk har spelat sönder tex Aviciis låtar..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Vågat göra mer saker ist för att vänta så att det aldrig hände..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-  Vet inte
18. Hur tillbringar du julen?
- Hos min mormor med mamma, syrran, moster och morbror
19. Blev du kär i år?
-
20. Favoritprogram på TV?
- Pretty Little Liars, Ravenswood, Supernatural, The Vampire Diaries, The Originals och  The Big Bang Theory
21. Bästa boken du läste i år?
- Har inte läst ut en bok.... haha 
22. Största musikaliska upptäckten?
-  Ingen
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Önskade inget speciellt 
25. Något du önskade dig men inte fick?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
- Blev firad och farmor och farfar och så var jag med Emilie och sen på kvällen/natten gick vi på lucia move night 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Självklart!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
- Awesome? nämen den är inte så speciell...
29. Vad fick dig att må bra?
- Vänner och syrran
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- ingen kändis
32. De bästa nya människorna du träffade?
- haha hemligt ;D
33. Har du legat på sjukhuset?
- Nej och det är jag glad för :D
34 .Hur ska du fira nyår?
-  Jag firade den hemma hos Mattias med Jossan och Tomas och massa andra människor. Riktigt nice var det! :D
35. har du varit lycklig detta året?
-  ja
36. det bästa med hela 2013?
- Alla människor som jag har träffat
37. Tror du 2014 kommer bli bättre än 2013?
-  Jag tror inte, jag vet att det blir det ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: